Головна
Реєстрація
Вхід
Субота
18.05.2024
11:38
Вітаю Вас Гість | RSS
Лопушненська ЗОШ І-ІІІ ступенів

Меню сайту

Вхід на сайт

Пошук

Погода

Календар
«  Травень 2014  »
ПнВтСрЧтПтСбНд
   1234
567891011
12131415161718
19202122232425
262728293031

Свята та події
Календар свят і подій. Листівки, вітання та побажання

  
Головна » 2014 » Травень » 1 » 29 квітня 2014 року у Лопушненській загальноосвітній школі I-III ступенів відбувся семінар-практикум молодих вчителів англійської мови
21:12
29 квітня 2014 року у Лопушненській загальноосвітній школі I-III ступенів відбувся семінар-практикум молодих вчителів англійської мови

29 квітня 2014 року у  Лопушненській загальноосвітній школі I-III ступенів відбувся семінар-практикум молодих вчителів англійської мови на тему «Шляхи підвищення мовленнєвої діяльності на уроках англійської мови ». На семінарі розглядалися  механізми формування  в учнів ключових та предметних компетенцій на уроках англійської мови, основні завдання, які має вирішувати сучасний учитель для навчання  учнів іншомовному  спілкуванню на рівні вільного користувача, як того вимагають нові Державні стандарти початкової,  базової та повної загальної середньої освіти. Така тема  була вибрана невипадково, оскільки мотивація до вивчення англійської мови продиктована часом, а сам процес навчання є складний та довгий. А як буде складатись цей процес залежить саме від початкової школи – тих підвалин, що закладають основу споруди під назвою «Я вільно володію іноземною мовою!».

    У ході семінару виступила методист  іноземних мов  РМК  Смикуржевська  Л.В., яка зазначила, що  домінуючими засобами навчання англійської мови в  школі є впровадження комунікативного підходу, застосування інтерактивних технологій навчання, створення на уроках сприятливої атмосфери для творчого зростання школярів, орієнтація на особистість, адже результат такого навчання приносить дітям радість і задоволення, а спілкування з учителем є бажаним, таким, що завжди залишає в учнів відчуття радості за свої успіхи, ставить нові завдання й переконує в можливості їх досягнення.
   Леся Володимирівна звернула увагу педагогів  на ті форми та методи, які ефективно використовуються вчителями для належного навчання школярів, серед яких чільне місце належить ігровим методикам, оскільки саме вони ведуть до формування мотиваційної сфери учнів, що важливо на початковому етапі.

Методист  наголосила, що доцільно в  школі  використовувати  в ролі методичного інструментарію автентичні навчально-методичні комплекси Оксфордського видавництва, оскільки вони найкраще передають особливості мови, способу життя народу та його культури. Вони не тільки вдало поєднують роботу над основними мовленнєвими вміннями з системою навчання читанню, але й навчають дітей моральним цінностям і хорошій поведінці, що допомагає вчителям зробити процес навчання грою пізнання і відкриттів. Вона зазначила, що успіхи учнів можливі завдяки високому професійному рівню вчителів англійської мови, їх постійній наполегливій праці над удосконаленням навчально-виховного процесу.

Вчителька англійської мови Розтіцької ЗОШ І-ІІ ступенів Щур К.І. зазначила, що основу діяльності вчителя складають не тільки професійні знання та вміння, але й уміння враховувати психологічні та індивідуальні особливості молодших школярів.

Гості семінару мали змогу відвідати  урок у 2 класі (вчитель Жук З.А.) на тему «Погода. Пори року», побачити, як на практиці педагог врахувала особливості вивчення англійської мови у початковій школі.  Зоя Андріївна використала на занятті  різні форми та методи навчання: відеопрезентація «Пори року»,  кросворди, тематичні малюнки,  вправи для  роботи  в групах на закріплення лексичного матеріалу по даній темі. Це дало можливість вчительці  показати глибину знань та інтелектуального розвитку своїх вихованців.
У другій  частині семінару вчитель англійської мови  Білінчук Л.В. до уваги колег запропонувала тести з граматики, які підготувала для вчителів  за допомогою програми «My Test» спільно з  вчителькою інформатики Іськов Т.В. У їх основі завдання різних видів: дати відповіді на запитання, встановити відповідність чи послідовність, відкриті тести  з одним чи двома варіантами відповіді. Результати розв'язання тестів приходять на головний комп'ютер і вчитель має змогу побачити,  скільки часу учні затратили на розв'язання завдань, як школярі засвоїли знання, виставити оцінки. Гості семінару на деякий час стали учнями, вони практикувалися в розв'язанні тестових завдань та знайомилися з їх видами.

Семінар завершено, але робота щодо поширення досвіду навчання англійської мови в початкових класах продовжується.

Педагоги  вважають, що проведення подібних заходів є важливим аспектом підвищення професійного розвитку  вчителів.

 

Лариса Іськов, заступник директора з навчально-виховної роботи Лопушненської ЗОШ І-ІІІ ступенів

 

 

 

Переглядів: 490 | Додав: iskovtania | Рейтинг: 0.0/0
Всього коментарів: 0
Ім`я *:
Email *:
Код *:

Статистика

Онлайн всього: 1
Гостей: 1
Користувачів: 0

Архів записів

Copyright MyCorp © 2024
Конструктор сайтів - uCoz